CRM

System CRMOprogramowanie CRM

Customer Relationship Management ( CRM ) – środki i narzędzia przygotowywane i wykorzystywane do zarządzania kontaktami z klientami.

Zadaniem oprogramowania CRM jest umożliwienie firmie nawiązywanie satysfakcjonujących relacjami handlowych z odbiorcami, wspiera ono również cele marketingowe przedsiębiorstwa. CRM pozwala na znaczne rozszerzenie definicji słowa sprzedaż. Transakcja jest ona rozszerzona do pojęcia całego procesu, zmierzającego do nabycia dobra lub usługi przez zainteresowaną osobę. System CRM to nie tylko program. W wielu firmach przyjmuje rolę strategii marketingowej, mającej na celu unowocześnienie procesu sprzedaży produktów i procesu reklamy firmy.

Index systemów CRM




Istota analizy biznesowej

Analiza biznesowaBusiness Analysis, czyli analiza biz

Intranet - zalety

IntranetWewnętrzne sieci komputerowe typu intranet oferują wie

Monitorowanie i sterowanie mocą

Sterowanie mocąW biznesie warto kierować się surową log